söndag 31 januari 2010

Känslor och bilder

Tågresan in varade inte länge. Fick hoppa av i mölndal för att sedan ta en extra buss in till stan. Hittade Jonas och en tjejkompis till honom, som jag förövrigt har träffat några andra gånger. Vi tjötade och var framme i stan fort som blixten. Eller så var det bara jag? Jag och mina vår känslor idag. Skumma käslor fö en dag som denna... Dessa känslor svalnade sakta men säkert när jag kom ut från java lite senare under kvällen. En massa snö! Från ingenstans. Nu är det vitt ute igen, jag som hade tagit på mej min Håkan tygpåse idag. Den får nog vänta ett tag känns det som.
Sprang i alla fall på en massa mysiga människor idag med. Och det tackar man för, eller tackar? I alla fall var det trevligt och mysigt.
Som sagt, känslorna har ju flödat idag. Till och med flög mina händer ut idag när jag sa; Jag är ju bara så glad idag. Haha, underbart fult. Men vad gör det?

Fått ett snicke snack med min kära moder idag med. Underbart.
Tågresan gick i alla fall fint hem och jag fick pluggat på java. Nu har jag spelar gitarr och lagt upp en massa bilder på facebook. Men vafan, jag slänger upp några här med :) Nu ska jag äta fil och sova. Njut av bilderna!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...