söndag 17 januari 2010

Ladidoo

Hunnit att kolla på TV nu,pratat med mammsen och pratat med chefen om jobbtider framöver. Söndagar för er som vill veta, då är jag upptagen. Och lovet ska jag nog jobba lite på med! Pengar är fint. Visst är det?
Pappa och jag kan nog vara Sveriges segaste personer idag. Så illa är det. Ska nog ta tag i min garderob nu, är galet rastlös. Kommer hata mej skarpt sedan när jag står där i kaoset och inte orkar mer. Så kommer jag säkert bara trycka in resten och så blir det som det är nu. Men men, något måste man göra. Till kvällsmat funderar jag på havgregryns gröt. Det är ju för jävla gott, varför gör man inte det oftare? Får bara hoppas på att jag har havregryn hemma nu, och att jag inte har använt allt till chokladbollar som jag bakar ibland.

Dreads är ju frågan som sagt.
Vem vet vad som händer? Är nästan sugen på att klippa lugg nu igen, men det blir ju alltid så fult. Gör alltid samma sak. Jag är usel. Men håret ska fortsättas att sparas i alla fall så får man se vad som händer med det.
Mariette är ju för jävla snygg. Så är det faktiskt!
Se och njut!

2 kommentarer:

  1. Du och Mariette är lika, men jag vet inte exakt vad det är som gör det. Jag tycker du ska spara spara spara ditt hår och bli en rastakvinna! :D

    SvaraRadera
  2. ÅÅH, jaa. jag får se. Elin du har fel hon är snygg och jag är jag. Usch, ahah Puss du är fin!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...