måndag 4 januari 2010

Finaste flickor

Rätt irriterad, arg, ledsen och faktiskt glad.
Glad över att förstå att man kanske inte ska vara med alla människor man känner, glad över att förstå att alla faktiskt inte går ihop.
Inte kan jag väl säga att jag är så mycket bättre själv. Men jag tål inte heller saker och speciellt inte om man går över gränsen. Det har blivit lite för mycket för mej, och jag ska försöka att inte bli odräglig bitch.

For i alla fall in till stan igår. Träffade Felicia och drog till Husaren, där drack jag lakrits te, inte en höjdare. Bara så ni vet.
Det stängde tydligen vid 6-tiden så vi kilade till java. Frida stövlade in, och lika fort försvann hon ;) Nä men innan det kom Bönan med. Vi pratade lite, Frida och Felicia stack på bio och Bönan och jag pratade med Kerstin. Som sagt vet jag inte vad som händer nu fram igenom. Man får väl ta det som det kommer, eller är det inte så?

Åkte i alla fall med Bönan hem, kände inte riktigt att någon skulle må bra att vara ensam då. Vi mötte även Frida och Felicia när dom kom hem från bion och pratade bort hela natten. Vid halv 4 (tror jag) så kilade Frida med Felicia hem. Bönan och jag tydde mina drömmar som var jävligt läskigt. Sedan somnade vi väl runt halv 5.

Vaknade idag strax efter 12. Vi har käkat frukost och kollar på project runway, och nu duschar Elin. Vi ska väl umgås med fina flickor idag som alltid Det känns skönt. Jag tycker om er, och det vet ni. Så glöm inte heller det<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...