söndag 3 januari 2010

Vad ska det bli av mej?

Hjälp, jag kommer aldrig komma här ifrån känns det som.
Men klart att jag kommer göra det, sant som ögat. vaknade för en timme sedan typ. Och slängde mej in i duschen, och inte alls tänkte jag på isbjörnanrna, utan jag tog mej världens längsta och skönaste dusch och nu känner man sej sådär dum efteråt som nästan alltid. Men ren och fin vill man ju vara. I alla fall jag, känns som om det är det minsta jag kan göra.

Måste få på mej lite kläder nu och diska, som jag så snällt ha lovat far. Nej, jag är så inte snäll utan jag gör det som måste göras. Lyfter ju nästan inte ett finger här hemma, stackars pappa. Usch, ibland har man allt för gött dåligt samvete.
Ska i alla fall in till stan och träffa fint folk som alltid.
Nu: Klä på mej, Diska och lyssna på underbar musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...