söndag 24 januari 2010

Söndags trötthet

Jag kom hem igår.
Allt gick fint och det var bra.

Dagen idag har vart seg. Fast det är ändå som någon slags kick att komma till jobbet. Där kan man inte slöa eller slappa. Där måste man ligga i. Inga kunder idag nästan, så jag har städat som en galning. Finfint (:
Nu ska jag krypa ner under täcket och vänta på morgondagen, ska hem till Mammsen då. Håller på att avlida. Jag menar allvar.
Ska i alla fall bli fint. Hinner och plugga lite efter skolan och tills när jag blir upplockad så jag kan kila med hem. Åh, jag vill att det ska vara nu. Saknad är faktiskt galet.
Och på tal om saknad, så får jag min lön imon. Får hoppas på det bästa. Man kan bara undra om jag någonsin kommer komma iväg. Det skrämmer mej, även om jag vet så är det inte så lätt.
Godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...