torsdag 14 januari 2010

Onödigt

Hallå eller. Jag är som om jag är i någon dimma. Har precis sovit i sådär 3 timmar, och ja. Jag vet att jag är galen. Gjorde samma sak igår efter skolan.

Och då kan man ju undra sej vad jag gjorde igår och idag och det ska jag änna berätta. HAHA. Nä men, jag och Frida är representanter för Musik-Esteterna för Fässberg (Eftersom det är där vi går i skolan). Igår höll vi hus i Lindome, idag var vi i 2 skolor ifrån Mölndal. Och imon fortsätter det. Göra kul, mycket intryck och roligt folk. Får hoppas att man har gjort lite grymt intryck så vi får in skönt folk efter sommaren.

Annars så kollar jag på 4an just nu, "Made in Sweden". Rätt kul, dom återförenar bandet Play. Kommer ihåg att man lyssnade lite på dom när man var liten, men inte fan viste man att dom var svenskar. Eller gjorde ni det?

Klylan biter inte lika kallt längre och temperaturen håller på att gå ner. Det börjar vi mot 0-gradigt. Otroligt skönt. Hatar denna kalla vintern, fast och andra sidan kunde det vart värre. Det kunde ha regnat och vart slask över allt så att säga.
Men nu tycker jag allt att all snö ska försvinna så det kan bli vår. Så jag kan springa omkring i randiga tröjor, med en tygpåse och ett par converse (som jag dock inte äger just nu). Ah ni förstår. Vill ta bilder vid hamnen, jag vill dricka vin vid en solnedgång. Asch. Jag är helt enkelt trött på detta kalla vädret. Vill kunna sitta ute och mysa.

I helgen fyller käraste Frida 17år, ja 17. Du är la för söt. Skönt det att du hoppade upp ändå. Vem skulle jag annars vara gift med ;) HEHE. Nä men ja. SÅ man får se vad som händer i helgen.
Elin har fått hem sin kontrabas idag, och det är galet kul. Och Felicia har namnsdag!

Mer finns inte att säga. Tror tillochmed att jag kanske ska ta och lägga mej snart, men det får vi se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...