lördag 23 januari 2010

En fin lördags morgon med minnen och kuddkring

Sedan, såg American History X igår. Den kan man aldrig se för mycket av.

Kom hem vid 1. En FjortiZZz brud gick på mej på tåget inatt, var högljudd och var dum i huvudet. Jag fattar inte att man kan låta människor vara och bara ta det lugnt?! Aja så kan det gå.
Sedan var den en kille som glömde sin väska på kungsbacka station, åkte iväg med tåget och där stod den ensam kvar. Buss 733:an (tror jag de var), kom försent. En massa fler folk ramlade ur bussen, en kille kollade in mej och sedan tappade han sin mobil och var nära på att ramla omkull. Jag skrattade lite för mej själv. En av dom vingliga killarna hittade väskan som troligt vis var fylld med öl. han vinkade in sina vänner och försvann i natten.
Jag hoppade på bussen och åkte hem.
Vill inte gå på kvällen hem, det är lite läskigt tycker jag.
Klockan var 01.00 när jag kom hem och slank in i rummet och la mej.

Idag vaknade jag. Skulle kolla på datan men insåg att pappa vaknade. Sprang och hämtade mej två kuddar, for in i rummet. Kastade en till lillebror och sedan var kuddkriget på pappa igång. HAHA.

Ikväll ska bli en fin kväll hoppas jag på.
Måste bara se till att jag träffar Maj idag, sedan så kanske jag ska simma. Eller så springer jag omkring och städar. Jag får se vad som infaller mej. Måste i alla fall in i duschen nu.
Pusslove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...