torsdag 21 januari 2010

HJÄLP!

Åh jag blir galen. Har precis insett att jag har på tok för mycket att göra. ALLDELES för mycket. Har i alla fall fått ihop lite till svenska lektionen imon om Defoe. Tycker faktiskt att man inte fick fram någon speciell information bara. Får hoppas att det räcker. Psykologin om sömnen förstår jag inte riktigt. Gjorde ett test på vaknapigg.nu som jag skulle. Det stog att jag sov för dåligt som jag redan visste, men sedan ska man reflektera över det med. Även fast vi nästan har gått igenom allt på lektionen. Jag fattar inte riktigt?

Och Engelska boken får jag spader över. Den vill jag helt enkelt bara inte göra. Får se vad planerna i helgen blir nu. Antigen blir det imon eller på Lördag. Lördag är nog roligast ändå. Men jag ska ju jobba söndag, ta det lugnt? Ja. Man får la se. I alla fall så ska boken bli klar. Och om det är så att det blir lördag vi kilar iväg så kan jag komma hem imon efter skolan, träffa kusin Maj, kanske simma och sedan läsa engelska boken på kvällen och på lördag förmiddag för att sedan ha det kul. Eller tvärt om, fredag istället. Men då kommer jag vara sjukt trött på lördag.
Usch ångest!

Och så har jag jävla historia prov igen på måndag eftersom jag kuggade sist, för andra gången + att jag måste läsa på om Tanzania för nästa vecka ska vi ha FN. fucking jävla rollspel. Åh jag blir galen! Då menar jag galen och under nästa vecka måste jag plugga på mitt Psykologi prov. jag vill verkligen försöka skjuta upp historian till nästa nästa måndag. Man ska inte skjuta upp, men det vore nog det bästa för att jag ska kunna hinna med allt. Och nästa vecka blir det party hos Hanna och jobba söndag med. GALET!

Efter dessa 2 hektiska veckor som kommer fram igenom ska jag försöka hinna hälsa på min mor innan hon kilat iväg till Thailand. Har inte sett mor sen 2 dagar efter julafton. Jag tror jag dör snart?
Ska sätta mej och läsa lite nu. Något måste jag göra. Håller på att bli galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...