torsdag 21 januari 2010

Huvudvärk

Igår på gympan så var det bara Jag, Kerstin och Bella av tjejerna i klassen, musik då. Alla andra var borta. En efter en ramlade in under dagen. Inte alla dock. Men i alla fall. Bråkade lite med Elin på Matten, kan vart det roligaste på länge. Fajt!
Saknar mina små fajter som jag hade med min syster förut, så jag tog ut den på Elin igår. HAHA.

Efter skolan igår kilade Hanna, Frida och Jag för att äta sushi. Så himla gott. Efter det stack vi tillbaka till skolan för att det var öppet hus. Felicia kom så klart, nu hoppas jag bara på att du kommer in. Annars blir jag totalt galet kan jag säga er. Det var en massa som var intresserade av musik, mycket trevligt. Kom hem vid 9-tiden igår. Somnade som en stock i soffan och vaknade vid halv tolv. Kände mej lite sådär. Varm och kontig, men så blir det ju ibland?

Idag stannade jag hemma. Hemsk huvudvärk. När jag reser på mej så spänner det över hela huvudet, det är kasst! Men jag får väl sätta mej och plugga lite nu då, ja det ska jag allt göra. Ville dock jätte gärna vart med på ensamblen idag så grinig är jag. Fick reda på att vi ska köra en Beatles låt, och jag ska spela bas tror jag närmare bestämt.
I alla fall plugg, ska kolla lite på Psykologi läxan och engelska boken, den vill jag helt bränna upp och glömma bort. Men så enkelt är det tyvärr inte. Suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...