måndag 11 januari 2010

Ett försök till att vara varm

Idag jobbar jag på att inte frysa. Rätt bra va?
Har 2par strumpor på mej, ett linne, och 2tröjor och 2par tighhts. Ja, det kan nog gå helt okej idag känns det som. Men ska nog slänga över någon kofta på mej med. Varm och go. Prov nu då, jag är rubbad. Vad gör jag?

Ett försök är ett försök, fast jag knappt vet vad det ska handla om. Usch.
Michaela(klasskamrat) ringde och frågade vilken sal för en halvtimme sedan ungefär. Fan vad det är mysigt att prata med någon på morgonen. Sånt är sjukt.
Och jag vaknade upp utan t-shirt idag. Brkuar inte sova i kläder men inatt var det kallt. Men hur lyckas jag alltid ta av mej kläder i sömnen? Det är ju livsfarligt. Eller lite läskigt i alla fall.
Hehe. Nä nu ska jag röra på mej.
Borsta tänderna och gå till bussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...