lördag 16 januari 2010

FRIDA 17 baaaast!

Men hallå eller. Gårdagen var så najs. Finare än finast så att säga.
Brudar, brudar, brudar och pojkar. En dansade jag och en go sådan.
Träffade Gabriel som gjorde mej sanslöst glad, ja faktiskt Gabriel är en väldigt fin man!
Så sitter man här hemma hos Felicia nu. Vi gjorde vofflor till frukost. Attans amalia så gott. Elin kommer nog komma förbi sedan. För idag är det en speciell dag och man får vara lömsk. Lömsk som en lys mask, om det ny finns sånna?

Jag drömde ju faktiskt att jag var en kanin och att alla mina vänner var kaniner. Vi var ute och vandrade i skogen. Och sedan var jag människa och hade 1 hamster som var som slajm när man tog i den och 3 små vita möss.
Inatt drömde jag att jag var så borta att jag inte ens visste vart jag var, men jag sa att jag skulle ta mej hem. Tydligen hade jag hamnat i Grums med 11 spårvagn då jag hoppade av på stigbergs torget.
Dessa drömmar är ju galna. Jag drömmer alltid en massa konstiga saker.

I alla fall.. Tillbaka till att vara lömsk. FRIDA bästaste fyller faktiskt 17 idag. Även om vi firade loss det igår ;) Hehe! Men idag blir det andra bullar?! Eller blir det de? OHJO!

Sensommar. Felicia. Frida och Jag i brunare hår samt lugg. Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...