fredag 22 januari 2010

Fredags mys?

Kom precis hem från skolan. Sista lektionen hade jag Psykologi. Hemska saker pratade vi om, så som självmord och vi kollade även på en film från backa branden. Jag grät. Det får man göra. Känns ändå skönt att få prata om sådant ibland, eller skönt och skönt. Men friskt på något sätt. Förstår ni?

I alla fall så ska jag nog träffa Maj en stund sedan.
Syon från skolan ringde precis och sa att jag fick byta till Psykologi B. Underbert, tycker faktiskt att det är riktigt roligt, så det blir nog toppen istället för skrivglädje.

Men nu ska jag nog dra mej till köket och göra lite sallad till maten som står på spisen. Sedan ska jag nog träffa flickorna ikväll och kolla på film eller nått, jag får se. Och för övrligt så är det Lördag som gäller. Då blir det Dans, Dans, DANS!
Hej hopp för en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...