onsdag 6 januari 2010

klarvaken

Waaaah, kommer aldrig att somna. Eller jo, men fram emot morgonkvisten. Och jag måste vara vaken imon, för imon är det ju skola. Ja skola, usch. Men jaja.

Simmade i alla fall i 40min förut och sedan bastade jag. Super skönt. Utan smink och bara mysa idag har vart underbart. Man blir ju lite dåsig av att simma och basta med så det gjorde sitt FÖRUT. Det skulle ju vara NU.
Somnade som en stock i en halvtimme och nu är jag vaken. Har kollat på So you think you can dance som alltid och ätit lite mysig och god kvällsmat :) Banan, äpple, russin och hallonfil. Det är mumma.

Ska väl dra mej till sängen nu och lyssna på musik. Ska försöka sova, precis som jag gjorde igår. Men då var ju uppe i 3 timmar.
Men ett försök får det bli, vare sej jag vill eller inte. För jag måste sova.
Ska bli skönt att få träffa alla imon med.
Puss och Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...