söndag 17 januari 2010

Mysdag

Gårdagen var skön och mysig. Vi bakade en vacker giraffrumpa tårta till Frida som inte alls fattade vad det var. Inte så konstigt dock, den var ju lite galen. Men vad gör det?
Elin, Felicia och jag bakade hemma hos Felicia. Vi åkte in till stan och Hanna och Olivia hoppade på vagnen och for hem till Frida. Vi sjöng i trappuppgången och åt massvis av tårta. (Fridas mamma hade oxå bakat en, så ja, det blev en del). Mellan varven att äta tårta, chips samt dipp och dricka te fick vi gå ut och röra på oss så vi inte dog. Matkoma nästan. Milen kom oxå hem till Frida och vi bara njöt av allt. Milen fyllde även år i Fredags så grattis i efterskott min fina.

Dagen idag har vart tok slapp. Kom ju hem från Frida vid 2 inatt. Vaknade vid 1 och har kollat på tv hela dagen. Har gjort lite god wockad mat i mellan oxå. Tofu, Paprika, Tomat, Mini-majs och lite sötsur sås. Yamme!

Nu ska jag kolla på Models Of The Runway och Project Runway. Fina saker det dära!
Ingen vacker klädsel idag inte, men skön som bara den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...