lördag 2 januari 2010

Nyår och nya ansvar

Dagens sanning är att denna dag är inte som alla andra dagar. Denna dagen är döds sleetna dagen, då jag bara har sovit länge. Vaknade av ett samtal från min underbara vän Madelene, vi pratade lite om vad som hade hänt under nyårs kvällen och annat stuff så att säga ;) Efter det gick jag upp och hoppade på min sovande far. Pratade med honom och sedan åt vi lite frukost tillsammans med tvn. Tvn är tamejfan en jävla bra grej ibland som en dag som denna.

Annars så har jag städat lite, inte mina saker dock. Utan min systers saker som fortfarande finns kvar. Men inte är det heller så konstigt.
Handlade med far förut med och vi gjorde en gudomligt god mat, eller jag och jag, PAPPA gjorde. jag kollade väl mest på och plockade in allt i kylen/frysen som vi handlade. I alla fall blev det blomkålsstuvning med broccoli och majskolvar. Fy satan vad det satt fint. Nu tänker jag fan inte äta på flera dagar är mätt som en jävla bäver.

Nyår i alla fall var så fint så. Alla galna lekar. Min grymma vurpa rakt på isen och massa fina vänner, ja mina bästa vänner och då menar jag det verkligen. Drack folks champagne, rökte cigarr, stövlade omkring och lipade lite. Men det kan ju oxå vara fint, eller?!. Lite i alla fall. Till att knyte ihop denna säcken så sov vi alla hemma hos Frida som var helt jävla azum. Det sista jag minns är en klung öl och en hastig blick på tv-skärmen, shrek kollade vi på. Sedan måste jag ha somnat. Vaknade upp och såg alla lilla huller om buller, en vacker syn. Tyvärr finns det ingen underhållande bild. Fy för det.

Vi måste ta oss i kragen, ta vårt ansvar och lösa saker och ting. Jag förstår fortfarande ingenting om det ens är något att förstå?!. Men allt löser väl sej, eller är det inte så.
Jag blir bara trött

Kanske ska man nu ta sin tid och lägga upp lite hemska bilder på facebook så alla kan ta del och se vad som hände under kvällen, hemma hos Frida. har tyvärr inga bilder från när vi var ute. Vågade inte ta med mej min kamera och sur var väl det. Vurpen gör förtfarande så att jag har ont i kroppen. HAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...