måndag 1 februari 2010

Måndagsbarn?

Jahapp. Då var klockan nog så mycket att kila till skolan. Det har snöat som den hela natten, som bevid har jag att jag ser snö ÖVERALLT! Hjälp.
Helgen kan ha vart det finaste på länge.
Vårkälslorna har kylnat och jag har slängt fram min fjällräven igen, åt skogen med tygpåsen!
Och jag försov mej lite, men fick ett sms av Faton (en klass kamrat) som sa att han inte kunde göra provet nu, och vår lärare vill att vi gör det samtidigt. Så då stannar jag här en stund och tar den tiden jag behöver. Underbart! och ladda Ipoden hinner jag med, kan nästan inte bli bättre. Wooho. En fin måndag morgon från hela början. Och inte nog med det så har jag redan garvat med. Elin har lagt upp några videos på facebook med Felicia, det brast helt. Fan vad jag garvade!
Men dagen kommer fortsätta och vara bra hoppas jag! Gitarr lektion med David kan vara det bästa, är det bästa.

Sedan så ska man inte hoppas på för mycket. Tågen kommer säkert krångla, jag kommer frysa och dö eller något. Så inte tro för mycket helt enkelt.
Lite bilder från Maria´s kamera a la party:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...