måndag 11 januari 2010

Hallå eller!

Fan jag var as varm idag, inte för varm men sådär lagom. Helt skönt!
Gjorde provet imorse och jag måste ha fått IG igen, och jag fick samma jävla prov men fattade inget. Jag är ju tamej fan retaaard! Usch, men man kan väl inte vara bra på allt?
Gitarr lektionen bestod av att spela M.krunegård, mysigt värre. Trevlig låt. På sång-lektionen sjöng jag och Hanna duett som vi har gjort det senaste. Gick fina fesken, tycker jag allt. Matten var okej och svenskan med. Fick reda på att en i skolan, vid namn Fredrika läser bloggen, jädrans kul om jag får säga det själv. Så hej hej Fredrika om du ser detta :) Skriver en massa onödiga saker, men det kanske funkar det med?! HAHA!
Efter skolan kilade Snise och jag med Hanna hem. Vi åt mackor och drack te. Lite senare kom Frida och Elin dit med och det dracks mer te. Underbart med te och vänner må jag säga.

Tydligen ska jag och Frida värva folk nu på Ondsag-Torsdag-Fredag. Ska kila omkring till olika skolor och se glada ut. Det blir nog fint. Skönt att slippa skolan, hehe. Ja usch vad man känner sej seg. När är nästa lov? Sportlov och Påsklov, kom snart! Jag dör nästan.

Aja i alla fall kanske man bör slänga i sej lite mat?!. Mmmh, det är mina planer nu. För övrigt så är det cp-tråkiga saker på TV idag. Fan det är måndag, alla är trötta och sura för att det är fösta dagen i skolan efter helgen. Kan det inte ens gå något bra på TV. USSSCH!
Och så har jag pratat med käraste Benita idag med.
Det kan nog vara allt onödigt och nödvändigt för en liten stund.




Bloggeliblogg. Josephines är fin. Men kan tydligen inte länka, min blogg är ju cp ibland och den buggar. Blogspot är dåligt? Hmm. I alla fall Josephine --> jbt.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...