torsdag 28 januari 2010

Rea REA reA

Vi smet från FN-roll spelet. Busigt värre, men klockan var faktiskt halv 4. Och alla ville diskutera en massa, vi ville hem. Diskutera om när man skulle sluta, röstning om omröstning ska få gå igenom eller ej. En massa sånt. + Att det ytterligare skulle ta 40min efter det för att komma hem, eller kunna få kila iväg. Jisses ibland vill man bara bli galen på folk. Men lite små kul har det ju ändå vart, säger jag som har suttit ute på facebook och bloggat här helatiden.
Trevligt?
I alla fall så fick jag/vi inköpt vad vi skulle fixa. Mer säger jag inte som sagt, det kanske finns en och annan lite lus som läser ändå. Köpte mej en killtröja på weekday för 175Kr. Även en kjol för 65kr och en Tröja från Monki för 75kr. Det var 75% på allt. Annars skulle det kostat 1200kr. Jag älskar rea, och rea älskar mej. Ja, men tamejfan. Så illa eller bra är det.

Kilade till java med sittade flickor som väntande och med Olivia som orkade gå runt med mej och kolla. Ett jätte tack till dej! Fick i alla fall pluggat lite psykologi. Har ju prov imon änna.

Sitter och lyssnar på Beirut och avlider snart, ja. jag är kär. Eller snarare sagt betuttad. Det känns skönt. Musik är för fint ibland, skulle kunna tänka mej gråta en skvätt här och nu för det. Sinnes!

Men nu är det nog dags för att testa kläder inför vad man ska ha på sej imon. Imon är det party all night long. Så är det bara. Ska bli fruktansvärt kul. Så in i garderoben med mej och ut med alla kläder, eller?
Nattinatti för min del

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...