söndag 31 januari 2010

Söndags plugg

Todeloo. Nanna och Josefine kom igår med och fikade med mej och Emilia. for in till stan vid 5-tiden och fikade med flickor. Sedan så sten somnade jag på tåget hem. Har inte vart så trött i hela mitt liv. java var ett stort leende. Jag skrattade så jag grät. För trött!

Kom i alla fall hem vid 20.00-tiden och sommade vid 22.00-tiden.
Vaknade vid halv 11 av far min som skulle åka iväg. Har bakat scones idag igen, eller Emilia bakade igår. jag duschade. Men idag hade vi inga mackor hemma så baka fick det bli, och bra blev det med. Men ska ta på mej lite kläder nu. Det är fan -12 ute. Helt sinnes. jag tror jag ska kila förbi Weekday idag igen. Kanske hittar man något :) Sedan ska jag plugga som fan, hur det nu kommer gå?
Jag har ont i magen. jag förstår inte. Det har vart så i en vecka och min kropp är konstig. jag börjar bli orolig. Lite, fast det inte är något.

Aja, hejsvej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...