tisdag 1 september 2009

När tiden är rätt...

När allt känns sådär konstigt...
Vad gör man då?
Tar sej i kragen, sover och mår bättre? Det bästa vore nog att gå i ide för ett tag. Tills allt ordnar sej och tills man mår bra.

Har lyssnat en massa på kent idag. Så mycket minnen som ploppar upp, som alltid finns där när man lyssnar på kent. Tänker på en speciell person. Ibland känns det som igår. Men tiden har gått fort, det har gått år.
Men det känns helt galet. Blir nästan ledsen ibland, och ibland små leer jag och tänker tillbaka. Det var fint. Men oxå väldigt konstigt.
Saknar värme och kärlek.
Speciellt någon som håller om en om kvällarna...
Men när tiden är rätt... Så kanske det händer något. När man minst anar det. Orkar inte tänka på sånt nu. Känner att jag borde ta hand om mej själv. Ta tag i saker. Fast vet inte ens om jag kan lösa det. Känns inte lika bra.

Är ny duschad och lite trött, så snart blir det nog sängen för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...