söndag 27 september 2009

Lördag 26 sep, Söndag 27 sep

Vaknade vid 11-tiden, gick upp och började med ku-hi arbetet.. Kulturhistoria... Grejade en stund och vid 3-tiden drog jag mej ner mot bussen för att sedan ta tåget till göteborg.

Stack igenom stan och in på naturkompaniet där jag hittade min väska. Fick pengar i födelsedags present för att köpa mej en kånken som jag ville ha, jag köpte en orange.
Strax efter det mötte jag upp Frida och Felicia, vi kilade runt i nordstan men vände snabbt och stack till cafe ängla. Där åt vi alla en macka och njöt. Vi stack till felicia en stund som skulle byta om, jag och frida komponerade ihop en liten fin låt. HAHA. Sedan så stack vi hem till fabian.
Hos Fabian var det folk bl.a Snisen och Martin :)


Min kånken, och fika pausen på cafe ängla.

Stannade en stund, men sedan drog jag mej hem till Jimmy.
Vi kollade på film och bara trivdes.
Sov där och vaknade upp i morse brevid ett stort dreads huvud, jimmy. Haha rasta mannen ;)
Nyvaken Jimmy

Vi bara var i morse sedan så var jag tvungen att dra mej hem för att plugga. Var hemma vid halv 4-tiden, pratade med Frida i telefon sedan hoppade jag in i duschen. Det var dags att börja plugga. Mitt under pluggandet så kilade jag ner för att köpa godis, sånt kan vara bra ibland. Är klar med arbetet nu, tror i och för sej inte ens att jag kommer få ett g. IG är helt klart vad jag kommer få, men har redan fått en massa IGn i den kursen. Försöker ju byta bort den, men det verkar inte funka så bra. Ska prata med lärare i veckan igen..
Imon är det bara att börja plugga latin inför tisdagen, usch känns sent ute. Men måste ju hinna med allt. Sedan så har jag svenska läxa tills på fredag, historia läxa inför fredag, och sceniskt projekt läxa tills på torsdag. Jag ska kolla upp någon u2 låt.
Phuu.. Kommer dö.
Men sedan på fredag ska vi ju spela i mölndals någonting... Kommer bli kul i alla fall. Söndag ska det jobbas. Hoppas nästa vecka blir finare och bättre. Tack!
Jaja, nej nu ska jag faktiskt ta och sova. Puss hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...