söndag 13 september 2009

Kärleken väntar

Jobbat klart och allt. Kom hem vid halv 9... Fick ringt några samtal på bussen, Frida.. Nästan ett måste, var tvungen och kolla vad som hände idag. Sedan till mammsen, vi hörs nästan alltid av på söndagar, det är lixom vår telefon dag. Sedan ringde jag mormor och pratade om hur vi gör nästa helg...

På Torsdag nu så fyller jag ju år. Stora tösen, hehe. Sedan på fredag så är det ju håkan och efter det ska jag nog på fest i mölndal hos Martin, för Martin och Pöff som ska till Australien.. Vart man sover och hamnar efter det får man se. Just nu vet jag inte... På lördag morgon ska jag upp. Skulle tro att jag ska träffa mormor/morfar/morbror vid 11-tiden. Kanske vid centralen eller nått. Då åker vi till mammsen. Det är även marknad i lilla töllsjö då, så mamma ska sälja och visa lite saker för hennes eget ny startade..(Hon är möbeltapetserare). I alla fall, så ska dom fira mej. Sedan tillbaka till götet med mormor och kompani, hem till Hilding som ska ha party. Sedan så ska man sova någonstans med, men sånt löser sej.. Sedan på söndag har jag inget planerat.

Men på måndag har vi studiedag i alla fall.. Kanske kan brudarna komma hem och "fira" mej då? jaja, får se vad som händer.

I alla fall så har jag gjort klappgröt nu igen. Blev inte lika bra som sist, men funkar bra. Mumma så bra det ligger i magen!

Fortfarande helt insnöad på kent, känns galet och bra. Sådär höst. Lite underbart med ångest i botten. Hehe. Tänker på dej... Inte helt okej...
Dag efter dag, steg efter steg...
Men ingen kommer att tro dej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...