tisdag 22 september 2009

18 Sep. Håkan!

Det var håkan som gällde. Stack med Hilding hem när vi ansåg att skolan slutade ;) Somnade i bästa vännens säng när han sjöng för mej. Mysigt värre. Vaknade dock upp helt väck när frida ringde mej.
Vi mötte upp folk och stack till näckrosdammen. Mös där. Sedan var klockan mycket och det var håkan som gällde! Stora ingången var inte ens att tänka på så vi vandrade bort mot lilla. Världens jävla kö.
Frida knör sej fram genom halva där jag ser hanna i min klass, tillsammans med boman. Så det var ju superbra! Bråkade med några flickor. Hehe, jävla fjortisar. Frida och jag skrattade gött.
När vi väl var inne var klockan 21.01. för sent. Sprang bort, tappade bort människor, eller ja man kan säga dom droppade av olika själ. Och vad hör man inte sen? Jo HURRICANE! Jag bryter ihop, ja. Helt totalt. En gråtande siri blir intryckt i en jättestor folkmassa av Elin och Felicia.
En helt underbart konsert!

Efter så kilade jag med tåget hem till Alex. Hoppade ner brevid honom och sov. Fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...