onsdag 23 september 2009

Aj, dumma rygg

Kvällen har verkligen vart lång idag, kanske beror det på att jag har vart hemma heladagen? Ena studen är jag varm, andra kall. Har så sjukt ont i min rygg. Behöver verkligen massage, men enligt gabriel är det farligt? Kanske borde man lita på det?. Hehe, han berättade det förut när vi skrev till varandra på msn. Blir så glad av den pojken :)
Annars så har jag kollat lite på mitt kulturhistoria arbete, hittat lite fakta, men inte alls mycket. Har kollat på tv och fått i mej lite riktig mat nu på kvällen. Har bara slappat annars. Det är väl det man får och ska göra när man är sjuk?.

Imon blir det ingen skola i alla fall har jag bestämt.
Jag saknar flickorna sjukt mycket nu när jag är hemma, så får ta och skicka iväg något sms eller nått, frida! Ja till frida, för vi hörs i alla fall varje dag. Om inte så brukar ju hon ringa när hon röker, inte ens har hon gjort det idag. Buhu. Fast hon är iväg så det är inte så konstigt.
Kerstin då? Hur är det med dej?
Elin, du är så fin!
Åh flickor ni gör verkligen min dag! Mina dagar underbara.
Och så har vi Snise, olle, Olivia i vår klass nu med. Det är ju sjukt underbart!

R.E.M har jag lyssnat på över en timme nu, och jösses så bra. Snart är det dags att sova anar jag, man blir ju inte alls trött om man är hemma en hel dag och ite gör ett skit.. Jaja. Nattinatti för mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...