tisdag 22 september 2009

19 sep, vakna. Mamma, Hilding.

Vaknade upp brevid Alex.. Tog på mej och stack mot tåget. Ringde upp frida bebe och kolla hur det gick kvällen innan<3>

Tåget kom och jag åkte hem. Enligt pappa såg jag ut som ett plommon när jag kom hem? heh?. Jaja. sleeten och go var jag i alla fall. In i duschen och hoppa på tåget igen. In till stan där mormor/morfar och Morbror mötte upp mej. Vi tog bilen hem till mammsen. I lilla töllsjö så var det marknad och mamma stod och visade upp sina saker, sötaste mammsen!. Undertuden så kollade jag på när min lillebror spelade fotbollsmatcher, och dom vann faktiskt för första gången. Lille filleponk var så glad och alla fick ta emot diplom.

När allt var klart packade vi ihop mammsens saker och gick hem. Där väntade världens godaste fisk och skaldjurssoppa mamma hade gjort. Vitlöksbröd fanns även, och till efterrätt äpplepaj. yamme. Fick pengar så jag kan köpa lite saker, en fjällräven väska är i alla fall ett måste. Sedan blev det kväll... Haha nej men klockan blev halv sju och jag åkte med mormo och morfar in till stan igen. Mötte upp felicia, stack och mötte upp frida sedan hem till hilding. Fest. Göra kul! Kvällen slutade med att jag sov hos emilia som jag underkvällen hämtat på järntorget. Jag låg tydligen och nynnade i sängen när jag sov?! Hehe, så Nanna (emilias tvillingsyrra) hade dragit mej i benet, men jag sten sov. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...