torsdag 17 september 2009

17år, 17 år i.....

..dag.

Flickorna firade mej i skolan med en jätte fin gurk/godis kaktus och så sjöng dom så fint i matsalen :) Älskar er.
Sedan så stack jag och frida till stan. Hittade felicia, sprang förbi milen som för övrigt har stängt cafet nu. USCH var ska man nu vara?. Vill hitta något bra cafe i haga har jag bestämt. Men man får ju se vad som händer. Sedan fixade vi nya P-piller.. Sprang på Fanny sedan, som jag inte har sett på göra länge. Jösses vad glad jag blev! Åh, vi ska ses snart. Så är det bara.
Tillbaka till skolan och pratade om ad vi ska göra med vårt "projekt". Ska ha föreställning den 12 nov. Och vi har bestämt U2, som säkert kommer bli toppen. Berättar mer om det någon annan gång.
Kom hem och sedan kom Marie, Patrik, Jonas och Bosten förbi...
Vi åt tårta och jag fick en manson bok, var stört längesedan jag lyssnade på honom men ska verkligen bli kul att läsa. Har vart nära på at köpa den många gånger. Så det är ju super. Fick även ett gosedjur från lillebror och far, haha.
Ja. Det var min dag.

Nöjd och glad. Nu är det nog dags att läsa lite kanske? Eller sova... Är faktiskt trött som bara den. PEPPEN STIGER! Imon är det håkan. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...