måndag 31 augusti 2009

Upp och ner


Helgen kan ha vart den konstigaste jag har vart med om.Allt började okej. Sedan var det hemskt och tillsist var det göra bra. Sån jävla kombo. Usch.

Kertsins fest var jätte mysig och jag sov över där. Skönt att vakna upp med sina bästa vänner. Frida låg brevid mej. Kerstin och Alex sov tillsammans. Felicia och Elin i ett rum och Albin i ett annat. Sjukt trevlig morgon igår. Vi kollade på herkules, nile city och dom 3 vännerna och jenny. Nostalgi. Mysigt.
Drog oss in till stan när vi hade vaknat till. Pappa hämtade upp mej där och vi for hem. Jag köpte oss en pizza och somnade i drygt 3 timmar. Sedan så var det datan och tv som gälde igår kväll.

Idag var det skola. Gitarr lektion med David, min favorit. Kan inte bli mer än roligt! Sedan sång lektion men Sebastian. Funkade bra.
Stack och åt, sedan lyssnade jag på genomgången på matten. Sedan gick jag hem.
Har ont i magen, fy och usch. Känner mej en aning orolig och känner att allt är jobbigt. Behövde lite tid för mej själv. Tro det eller ej.
Har precis lagt upp lite bilder på facebook från i lördags. Sköna bilder är det.

Vet inte vad jag ska hitta på, känner inte alls för att göra något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...