söndag 27 september 2009

Fredag 25 sep

Idag var det skolan som gällde. Lång tråkigt eftersom vi alltid har 2,½h, rast. Och så ska man vänta på det värsta, internationell ordkunskap. Fy usch, men det kändes för en gång skull och sista gången vi har det att jag fattade. Wooho.

Efter skolan drog jag mej in till stan för att möta upp Frida, Snisen och Felicia för att sedan träffa Jimmy och Pablo. Hittade alla sittandes på Mcdonken, sedan stack vi till kungsparken. Vi blev några stycken och vi hade det trevligt.

Alla skulle vidare till olika ställen, så jag, Felicia, Snisen och Frida kilade till franks dit även Hilding och Alice kom med. Vi fikade och bara var. Kilade med 21.17 tåget hem. Slängde mej i sängen och somnade...

1 kommentar:

  1. Håltimman är det mest onödiga på hela veckan verkligen!
    Hoppas helgen har varit bra, puss&kram!
    /Lottan

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...