torsdag 24 september 2009

Jag blir nästan galen av att vara sjuk..

... Jag känner mej bara sjukare av att sitta här hemma. Inte röra på mej, inte göra något. Så förut, för en stund sadan så duschade jag och gjorde mej iordning. Tog mej en tur ner till Kungsmässa och sjuk shoppade som jag är grym på. Speciellt om man hittar randiga saker, det gör mej ännu gladare.
Hittade mej 2 nya tröjor från h&m, såklart ;)
En randig och en svart. Sjukt mysiga.

Nu ska jag lyssna på musik och ta tag i lite saker här hemma. Måste diska och sedan ska jag kolla på mitt kulturhistoria arbete, som jag inte har börjart med. Och det ska in på måndag, vad tänker jag med?. Har i alla fall sms,at min chef och sagt att jag inte kommer och jobbar på söndag för det hinner jag verkligen inte med. Har ju latin prov på tisdag som jag oxå behöver träna på :O HJÄLP! Sedan så tror inte jag att min rygg pallar att jobba, den gör verkligen ont. Usch. Förut när jag var ute märkte jag verkligen det, man känner ju inte av det lika mycket när man bara går från sängen till toan, till soffan till datan. Men ack. Undra vad det är med min kära lilla rygg?
Usch vad jag vill ha massage. Skulle nästan kunna döda för det nu, så illa är det...
Jaja, nej nu ska det diskas med hög och bra musik :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...