onsdag 16 september 2009

Den fulaste flickan i världen..

Idag var det skolan, allt flöt på som det skulle tycker jag. Slutade klockan två, som vi alltid gör på onsdagar. Sedan var det hemfärd. Kollade lite på Mtv-grejen som gick i natt... Sedan så åt jag lite mat, och städade som en galning i mitt rum. Inte så att jag har dammat och damsugit idag men jag kan berätta att det var ett helt jävla berg med kläder över hela mitt golv. Inte okej, det är äckligt! Fy och usch. Jaja nu är det ju i alla fall "iordning" igen.

Fick en snilleblixt och stack ut och joggade. Joggade i en timme, woooh. Inte likt mej. Inte alls. Ibland är det bra att få inpulser, men jag borde verkligen börja jogga minst en gång i veckan. Det ska jag! Men så säger jag ibland med, så blir det inte av. Men det ligger alltid och skaver i bakhuvudet. Men det var ju bra gjort av mej i dag i alla fall.

Pappa grejsar i köket, bakar en tårta tills imon :) Imon är det min dag. Hihi.
Nu kollar jag på Idol och lite sånt. Ska nog lägga mej i "tid" idag. Men vi får väl se hur det går med det. Puss och hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...