lördag 5 september 2009

Vaknar upp och somnar igen...

Vaknar upp och somnar igen, vet inte vad jag väntar på.

Natten mellan torsdagen till fredagen kunde jag inte sova. Jag vet inte varför. Jag är bara tokig och det funkade bara inte. Somnade precis när mobilen ringde och det var dags att gå upp. jag stannade hemma för andra gången denhär veckan. Känns inte särskilt bra, men vad ska man göra? Inte mår man bättre av att gå till skolan. Inte heller att vara hemma, men hemma känner jag mej lugn. Kan sova och tänka lite.

Gick i alla fall upp runt 12-tiden igår. Grejade lite hemma, åt frukost och kilade ner på kungsmässan för att köpa saker. Hade redan kollat in ett par söta skor på dinsko och en grön mysig jacka på Zara. Så det fick det bli. Drog mej till stan och hem till Fridisen.

Vi åt gosig mat, och fixade oss iordning inför en födelsedags fest hos Sandra i mölndal. Vi drog dit, hade det hemskt kul. Mycket skönt och roligt folk som man inte hade sett på göra länge. Vid 2 tiden inatt var vi hemma hos frida. Somnade som stockar.

Imorse så var det upp som gälde. Träffade Snise och Alice på stigbergstorget. Stack till willys för att handla saker till en tårta. Alice kilade hem och vi andra upp till frida. Kerstin kom strack därpå. Vi började och gjorde en unicorn/franskhäst tårta till Elin som fyller 17 idag.
Hem till Elin, där även felicia var och albin. Vi sjöng och åt gosig mat. Sedan var det tårtan, mumma så god. Kollade även på Pogahonthas (stavning?) och lilla sjöjungfrun. Mycket bra. Kilade sedan hem med bussen. Tåget och traskade hem. Tvättar lite nu och fixat Spotify, great! Imon ska det jobbas och sedan hoppas jag på att det blir en bättre veckan denna som kommer. Att man kanske kan lägga lite bakom sej, må lute bättre och ja.. Leva.
Grattis finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...