måndag 28 september 2009

Trött brud, svar: JA!

Trött dag. Vaknade och fick springa upp för att skriva ut mitt kuhi-arbete. OCH VAFAN HÄNDER INTE DÅ?- Jo patronerna ska såklart ta slut, så hälften av arbetet komemr ut, resten är helt vitt. ÅÅH!
Fick slänga in arbetet på kameran eftersom jag inte har något usb-minne.

Stack till skolan och hade gitarrlektion, bäst som ni vet. David i ett nötskal och jag som var trött och bitter. Nä kanske inte bitter, mer galen på alla jävla läxor. Lektionen gick fint i alla fall. Sedan hade jag ett jävla glapp fram till matten. Satt och dansade, lyssnade på musik och jobbade i räser fart. Vad hände lixom? Helt skumt. Men det var ju toppen.
Efter matten var det mat. Min vegomat smakade väldigt mystiskt. Sött, sjukt! Nej fy så äckligt! Ett till glapp på 2,½h, usch. Men det var skönt. Låg mest i estet soffan och mös.
Nu är man hemma och bara är. Åt lite mat när jag kom hem, sov i en halvtimme sådär. Har kollat lite på idol och datan här nu. Även kollat lite på vad jag ska ha på mitt latin-prov imon. Borde plugga men ska nog lägga mej snart, kolla på tv och sova. Känner mej trött.

Min rygg är fortfarande lite skum, kanske borde man kolla upp det..? Hmm.. Ja man får la se vad som händer i veckan. Vill ha fredag och en mysig fika med en kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...