måndag 7 september 2009

Måndag och död?

Ja.. Måndagar kan vara så jobbiga va. Första lektionerna är i och för sej underbara. Gitarrlektion med David. Underbart skön är ju han, och vi har det alltid jätte kul. Gick igenom lite noter och klinkade det på gitarren. Gick okej, men är inte alls så bra på det. Annars så tycker jag att mitt spelande går frammåt. Ett stort + må jag säga. Men förvänta er inte något!
Sedan var det sånglektion med Sebastian, som för övrligt har bott i Alingsås... Känns lite tokigt. Men inte konstigt att man känner igen honom lite. Saknar dock Brita, men detta ska nog funka med :) Fick en ny mysig låt som ska nynnas på hela veckan.

Sedan var det matte. Lyssnade mest på musik och kollade ut genom förstret. Några tal slank ner men magen var hungrig och skrek. Så efter lektionen var det mat som gälde. Svenska och Kultur-historia sedan. Efter det var det hemfärd.

Hemma så gjorde jag klappgröt. Sinnes så gott. Låg fint i magen för en tupplur på 2 timmar. 2 TIMMAR. Varför är jag alltid så trött? Hopplös är jag. Pappa väckte mej och jag åt mat igen. Nu sitter man här.
Fridisen ringde när det var rökpaus för hennes del, tycker om att få gå ut med henne och röka med henne. Utan att ens göra det. Telefon kompis är kul. HEHE. Du är för söt du.
Sedan så ringde min Madelene en stund. Närmare 17 minuter, hehe. Du är underbar, gör mej alltid så glad. Vi ses så sällan, pratar inte alls så ofta. Men ändå finns vi där för varandra. Alltid. Snart ska vi ses, när jag har tid.
Tack finaste<3

Snart blir det nog sängen för min del. Så hopp och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...