tisdag 22 september 2009

20-21 sep

Vaknade hos Emilia. Vi drog oss in till stan och käkade thai-buffè. Jösses så gott det låg i magen. Fick även inhandlat ett par sammetstights och ny parfym, eftersom min var slut. Emilia stack hem till sej och jag hem till Hilding. Hjälpte till att plocka i ordning från kvällen innan. Sedan så satt vi och kollade på idol ett tag.
Frida ringde och jag, Hilding och Alice stack ner till cafè cigarren som ligger på järnorget. Där tog jag en tea och satt och njöt. Efter det var det inte så mycket som hände, jag tog tåget hem och la mej tidigt.


Dagen efter 21 sep, så kom Olivia, Frida och Elin för att "fira" mej. Vi köpte pizza och åt gosig tårta som dom hade med sej. Sedan så gjorde vi även lite musik, hehe. Sedan på kvällen så gick jag ner med flickorna till tåget. Hittade Felicia och pablo, pratade med dom en bra bit och sedan gick hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...