tisdag 22 september 2009

Trött och sjuk?


Idag vaknade jag påtok för sent. 07.20 och bussen går 07.36, ibland när jag vaknar tio över sju så brukar jag ge med mej, så jag hinner. Men idag hade jag ingen chans. Kom sådär en 25 min försent idag, men hade gjort läxan och allt så det var nog hyffsat okej.

Somnade nästan på tåget till skolan, i skolan så frös jag som en gris och tillslut slutade jag. 16.30, fy satan vad tisdagar är hemska.
Har haft ont i ryggen heladagen, jag känner mej sådär äckligt svag på något sätt. Nu när jag har vart hemma i några timmar så har jag bara legat framför tvn, ätit någon macka, lite glass och sovit. Kommer nog stanna hemma imon. Usch. Undra om jag har feber?.
Jaja, så är det ibland :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...