tisdag 29 september 2009

Konstig och bra dag

Hallå eller..
Idag kilade jag upp som vanligt och drog till skolan. Första lektionen-arko hade vi tydligen inte efter som vi får kass information av våra lärare, tack! Kollade på my name in earl på Faton, min klass mate´s data då istället. Sedan så var det matte, mammsen ringde undertiden så jag stack ut. Fick min gammla keybord och en försenad födelsedags present som min syster hade skickat. Myspys saker.
Fick ett viktigt papper av mammsen, sedan kilade jag in på matten igen. Efter matten var det mat, eftersom våran -gemu var inställd den med. Kollade klart på my name is earl. Sedan var det gympa som jag inte vad med på eftersom min rygg är mongolid...
Pratade även med min gympa lärare för vi ska tydligen ha oregentering imon, som vi inte heller visste. Älskar infon! Jaja, fick vara hemma och vara ledig imon i alla fall. Så undra vad jag ska göra då tro?. Plugga lite i alla fall.

Sedan var det latin provet, gick sådär. Inte allt för bra om man ska säga så. Skolan slutade och jag for in till stan med bussen. Balder klass kompisen skulle med in så jag tjötade med honom. Inne i stan mötte jag Felicia snutten. Vi fixade mitt skolkort till ett GBG+++! Så jag är grymt flexibel nu ;) Hojta efter mej, och jag kommer. lovar då förfan. Hehe. Jaja, felicia och jag stack till ängla och fikade smörgås och en liten muffins. Mumma, satt fint i magen. Kollade på kläder en sväng och stack hem.
Väl hemma, phu. Så gudomligt skönt att komma hem ibland. Kollar lite smått på Idol, lyssnar när pappsen spelar på guran och jag sitter framför datan. yeah yeah.

Kom på en grej nu.. Ska nog fixa nålar imon så jag kan sätta upp mer LP skivor på väggen, ja så ska jag nog göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...