torsdag 11 februari 2010

Äckligt folk, hur tänker ni?

Tjohopp. Har inte somnat ännu.
Undrar vad alla män har emot mej egentligen eller är jag en lätt brud att kalla hora, eller ser jag sådan ut? Svar. NEJ!
Sjukt är vad det är.
Eller är alla män runt 45-55 års åldern helt knäppa och inte har fått lära sig något vett? Nej, det skulle jag inte kunna tänka mej heller. Eller folk som är fulla... USch!

I fredags förra veckan när jag skulle ner till mölndalsbro så gick en 50-årig man förbi och sa "ÅÅh, söt flicka".
Jag vänder mej om och blir förbanad. "Fuck you" kläcker jag ur mej utan att tänka och går vidare. (Mannen blev sur, tack gode gud för det ditt jävla svin).

Senare när jag kommer till Alingsås terminalen så går jag med min gitarr för att sätta mej. En kille ser jobbig ut, är jobbig och säger hej, och jag säger hej tillbaka. Sedan frågar han om jag spelar gitarr när jag har gått förbi. Han skriker efter mej och frågar igen om jag spelar gitarr. Jag tänker, nejnej jag går bara omkring med en jävla gitarr för att se cool ut, suck. Sedan så säger han högt så alla kan höra på terminalen att jag kör upp gitarren i fittan.
Vafan får man ut på det lixom? Att vara otrevlig och vara dum i huvudet. Det är min stora fråga.

Sedan i lördags så skulle vi in till centralen jag och vännerna. Gitarren var även med då. En man skulle in genom dörrarna när vi stod utanför. Han gick som en robot så jag backade bakåt så kan kunde gå förbi. Och vad säger han inte då? Jo, "Hora". Vafan vad det dära?

Och idag när jag satt på vagnen kom ett fyllesvin in och sa att jag skulle flytta på mej. Och så frågade han om jag verkligen fick några julklappar i julas. Och massa sånt skumt. Usch.

Bara sluta säger jag, ni är patetiska! Allihopa, hur orkar ni? Egoistiska jävlar.
Så tack nu fick jag ur mej det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...