onsdag 17 februari 2010

Dimmiga dar, det var fina dar

I Måndags kom kära Felicia och Elin, vi bakade scones och drack te till Anastasia. Sedan så bakade vi äpplepaj spelade alfapet länge länge och flamsade i natten. En sväng ut, vaknade till och sedan kollade vi på mulan.

Dessa kvinnor <3

Vi vaknade upp och åt en god frukost sedan kilade vi in till stan. Sa hejdå till Bönan som skulle hem och greja med hästarna. Felicia och jag kilade öch mötte Kerstin och Alex. Vi handlade på hemköp och for hem till Kerstin.
Vi bakade semlor som blev gudomligt goda och sedan var det kväll och dags för att kila hem.



Idag är idag, och vadfan händer idag?
Ska passa lillebror ikväll, pappa ska på spelning. Usch, kanske borde man gå ut, men gå ut ensam. Hur kul är det?
Kanske ska man kila och simma, det kanske är en bra idé? Eller se till och städa lite som skulle behövas.
Ja, jag vet inte riktigt. Pappa lagar mat, jag bör gå och duscha. Som jag ska göra nu, sedan får jag se vad som händer.
Imon ska jag nog vara med Rebecka, galet lämgesedan.

Jag vill att Frida ska komma hem.
Vill inte att du Natalie ska känna dej så ensam. Du kommer att klara dethär, även om det känns tungt. Även om du inte tror att det kommer funka så gör det de, tids nog. Tänker på dej.

Tragedi lov? Ett mord, ett hemsk sådan. Många sörjer. Jag kände inte dej, men några av mina vänner gjorde det tydligen. Hemskt är vad det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...