onsdag 10 februari 2010

Avtryck

På gympan idag gjorde jag värsta målet. Jösses!
Jag är stört impad av mej själv, bara så att ni vet. Och på matten började jag förstå lite i alla fall, känns som om ett mynt har fallit ner. Det gillar jag starkt! Hade kör idag med, alltid trevligt och små roligt.

Efter skolan stack jag hem, köpte mej en klänning på H&M och ett par nya örhängen. Fy attans så snyggt! Kommer att bäras på Lördag då jag ska hem till en klasskamrat Michaela. Där bjuds det på middag för hela klassen, oh så trevligt det kommer att bli.

Har precis fått i mej lite mat efter att jag har simmat 750m, en halvtimmes simmande. Superskönt. Ipoden laddas nu, och har även lagt in lite mer Beirut låtar :) Lämnade mitt Usb minne till Ted igår, och vipps så fick jag tillbaka det idag med mysig musik :) Tack söten.

Kvällen kommer att spenderas framför Tvn, vad annars?
Imon har vi endast Ensamble. Emilia, Jag och Bella ska spela Nantes med Beirut, underbart! Efter det slutar vi och det bär då av hem till Emilia, för då jävlar ska det bakas!

"Och alla känslor slog och sprängde
Hela vardagen full med hål
I en tid då inget hände
I en stad som alltid sov
Men älskling, vi var alla en gång små"
Kan vara precis så det var

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...