tisdag 9 februari 2010

Frida min kära vän lär sej flörta!

Efter skolan idag kilade jag in till stan och fikade med fina flickor :) Kilade in till nordstan, som för övrigt har öppet till 20.00 nu, helt insane! Eller? I alla fall så uppmanar jag alla att komma dit då. Helt jätte lugnt.
Fick köpt mej en ny ring, randig t-shirt och kalasbyxor. Suveränt!
Och vad händer när jag köper något nytt randigt? Jo, seger dans.. Eller? Nae, men jag blir så otroligt glad från ingenstans :)

I alla fall. Frida är bäst på att snacka på Msn!
Frida: Jag tycker han borde föreslå en dejt hahah
Jag: Ja verkligen!
Frida: fan jag försöker få honom att fatta att han ska fråga om jag vill ses! hahaha
Jag: haha hur då? FLÖÖRTA DÅ FÖRFAAAN!
Frida: Jag försöker!!! Vettefan hur man gör.
Jag: SÅHÄR ;) (Smiles gubbe)!
Frida: Okej!! Du är min guru!

HAHA så jävla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...