tisdag 9 februari 2010

Tankar

Jag uppmanar Frida till att fortsätta att ragga, det gillar jag. Även om hon och jag är gifta på facebook. För hallå, det är ju sant så som i himelen! Allt som står på facebook stämmer helt klart, eller det är vad jag tror på i alla fall. Daaah.. HAHA!

Nejmen ja, Ibland undrar jag hur du mår. Så loggar du in då och då, skriver luddiga saker och jag kan sakna den tiden. Det är sjukt. Tiden är på tok över. Och det är bara fina minnen kvar, det gillar jag.
Men när kommer en till mej, eller när finner jag någon? Det börjar blir riktigt tråkigt dethära, och jag säger inte bara så för att det är vinter kaos i mitt huvud. Snön går ju nästan upp till hakan och jag fryser helatiden. Utan för att det verkligen är så.

Jag är luddig, ingen kan nog förstå.
Det finns alltid saker med folk man kommer minnas eller komma ihåg. Fint är vad det är. Och nu ska jag sluta att flumma, ska nog dra mej till sängen faktiskt. För klockan har tydligen skenat iväg och är rätt mycket. Och här sitter jag och inte gör något alls. Så.. Godnatt eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...