fredag 5 februari 2010

Mammsen

Hej hallå där. igår kväll åt jag en riktigt god kvällsmat, youghurt med äpple, banan och linfrön. Det var precis i min smak, duschade även medan Ipoden laddade sedan sjönk jag ner i min säng och somnade bums.

Tåget var galet försenat idag och jag kom försent till min lektion, usch. Men så blir det ibland. Hade i alla fall Historia och Svenska sedan så tog jag tåget in till stan och sedan vidare till Alingsås. Buss mot mammsen, och lillebror och mamma hämdade mej :)

Vi har ätit pannkakor och nu sitter jag här och bloggar och spelar gitarr. Visade mamma beirut mannen. Mamma skrattade!

Mamma sitter brevid och syr :)
Det blir potatisgratäng till middag, fint!
Hejs på en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...