tisdag 23 februari 2010

Ibland är en lögn det finaste man har...

Åh varför så irriterad?
Jag blir lite trött på mej själv faktiskt. Jag vill sluta upp med det, men det löser sej. Magen är som den är fortfarande. Tröttsamt.
Jag har spelat gitarr och sjungit lite då och då under dagen. Det var längesedan det var så bra.
Jag känner mej bra fast ändå inte. Så splittrad fast så bra efter detta lovet och det är verkligen för mina underbara vänner, och speciella du. Emilia, du som pratade med mej en hel natt. Eller i alla fall en hel tripp hem till dej. <3

Just nu känner jag väldigt mycket för denna mannen som kommer ta mej på sängen, hehe. Och få mej att sväva iväg in i drömmarna. Fint, mycket fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...