lördag 20 februari 2010

PIMP!

Här försöker man förklara sin sorg till Frida som har vart borta för länge, över facebook. Så funkar det inte.. Illa. Det blev nog för långt, så det får komma här istället. Lid med mej!

Fan jävla skit, du svara inte och här sitter jag och ugglar! FRIDA KOM HEM! Du kommer ju aldrig komma hem i detta koaset? Sj är ju cp, västtrafik med, men kom hem! bara kom hem, jag väntar på dej sedan så ska jag gråta en kvätt på din axel.
Frida gandalf, frodo. Alla saknar dej. Frida, Fridis, SIRI: Va nej, frida? HAHAHA. Ja har till och med börja få ont i magen, kom hem typ?
Sedan så vill jag se dej njuta av cheezballs, som bilden från nyår. Kan vara den bästa bilden någonsin bortsett från bilden i sommras när du satt vid hamnen med mej, och åt bullar och drack saft typ. KOM HEM?
Nehe, inte det nej?
Sedan så tycker jag att vi borde hitta på något skumt ikväll, hehe? Och så har jag saker att berätta för dej, allt från tå till huvudet. Sedan så.. Ehm, dina katter saknar dej, dom ringde till mej och grät igår.
Elin har legat utanför din trappuppgång i 2 dyng nu för att hon saknar dej, just nu så ligger hon inlagd för köld/frost skador på sjukhuset. Men det är ingen fara sa dom, hon kommer nog hem inom en snar framtid.
Felicia hon.. ja ehm, hon.. hon. Hon har legat i din säng för att känna din doft, ensamt som sagt. Alla har känt sej ensama, själv har jag ätit ungefär 2 påsar cheezballs varje dag i tro av att du skulle känna doften och fly hit.
Du fattar inte hur mycket jag får lida av detta, nu måste jag gå ner massa för att se normal ut igen och jag kanske kommer få vara med på the biggest looser, dom ringde till och med.
KOM HEM!


Frida Hedberg KOM HEM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...