tisdag 23 februari 2010

Trasch

Jag är små irriterad och jag gillar det inte alls.
Men jag känner att det snart kommer gå över, eller jag hoppas på det i alla fall.
Ett stycke samarin klämde jag i mej i går kväll. Och idag är jag hemma. Jag måste plugga och min mage är cp, kanske magkatarr?!. Jaja det lär vi se.

Hoppa in i duschen är ett måste, jag ser ut som ett vrak, haha. Men vad gör det när ingen ser? Ka-thing!
Men snart blir det ändring på det. In i duschen ska jag och på med kläder så jag ser mänsklig ut och inte som en kvinna man har hittat på gatan.

Igår när jag gick igenom tunnlen till nordstan så stod det en man och sjöng jätte bra, och då menar jag bra. Jag stannade kvar en stund och fick sedan springa till tåget. Gatumusikanter är mysigt om dom är bra dvs ;)
Hej på en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...