onsdag 17 februari 2010

Kom kom, atombomb

Har precis pratat med Frida, den bruden är bäst. Helt jävla bäst. När du kommer hem då jävlar! Lördag, lördag säger jag bara!
Vill gratulera min underbara vän Lisa som fick sitt körkort idag med, klart som fan att du skulle klarar det. Grattis!

Natalie, jag tänker på dej. Du är inte ensam, glöm inte av det.

Fick duschar idag, fick i mej lite mat, sedan så? ja. Ingen aning. Jag har inte gjort något alls. Sitter här i min ensamhet nu, lillebror sover och jag ska kolla på So you think you can dance. Fin program det dära. Kommer det något mer trevligt på tv ikväll?

Jag känner mej ensam, inte okej att sitta hemma en hel dag, men imon blir det andra bullar. Ska träffa Rebecka, ska försöka hinna med att träffa Emilia med :) Sedan så får man se vad som händer och sker.

Och för er som inte vet så vill jag berätta att Emilia är en underbart fin tjej som alltid kommer finnas för mej, och jag för henne.
Sov så fint sedan, alla som finns. Det är ni värda.
Jag ska oxå försöka finna mej i det.
Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...