måndag 1 februari 2010

If I was young, I'd flee this town...



Nej nu får jag snart lägga av. Dräglar ju nästan. Precis heladagen, nej inte hela men en stor del av dagen har gitarren vart framme och jag har spelat flitigt. Mycket mysigt!
Spelade för hög musik så att grannen klagade med. Haha, ja så kan det gå. Hon skickade sms och kollade om det var jag, och självklart skrev jag att det var jag. Men det var lugnt. Skönt det.

Jag vill skriva musik, hålla på med musik mer. Jag är besviken på mej själv, detta gillar jag inte. Men ibland vet jag inte vad jag ska göra. Inte vart jag ska ta vägen, allt går som på räls. Alltid samma sak. Men ack, en dag ska det finnas tid för det med va?

Förövrigt är det är brud som har lagt till mej på facebook, tydligen var vi vänner när jag var liten. Lite små kul sådär, tills hon skrev att hon saknar och tänker på mej varje dag. Ja, det var lite mysko om jag får säga det själv. Jaja, så kan det vara.
Hej och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...