söndag 7 februari 2010

Bra gärning! Den ni :O

I lördags så stack Mor och familjen in till stan, vi kollade runt och sedan stack vi upp till mormor och morfar.
Vi fikade och tjötade. Jag drog mej ner till vasa, cafè vanilj där Frida och Simon satt. Två timmar senare så gick Simon och Snise kom. Vi drog till brunnsparken, mötte Felicia och Elin. Sedan kom Kerstin, Hilding och Emilia med. Vi hoppade på vagnen och drog till Angered, vidare och hem till Mikaela som fyllde 18år! :)
Där var det party, jag var dock inte så party. Men fina vänner och fint folk. Fin kväll! Folk skulle ut, jag var för liten, för tråkig, för att hitta på något. Felicia, Frida, Elin och jag drog hem till Frida. Åt chips och började kolla på moulin rouge. Underbara film, en rysande jag satt och grät en skvätt. Ack så fint!

I alla fall, till det jag ville säga.
Jag är fan så bra ibland, och jag menar det. Vet ni det?

Jag hjälpte en kille igår, Martin hette han ju faktiskt. Ehm, satt inne på nils, vid svarta tavlan. Han satt bervid. Vinglande fram och tillbaka för att han höll på att somna. Fram och till baka gick han med. Jag antog att han skulle med Kungsbacka tåget. När klockan var nog så kilade jag ut, strax efter att han gick ut. Börjar dra mej bort mot tåget som gick från spår 11. Ser honom ensam, vinglande vid spår 16. han står och håller i sej.
Ka-thing, så vaknade jag till. Och vad händer inte, jojo. Klart jag ska prata med honom.
-Ehm, hej. Jag heter och bla bla bla..
- Varför är du så snäll?
-HAHHAHA!

I alla fall, vi gick bort och hoppade på tåget. Han hittade en vän och vi tjötade hela vägen hem. Så nu hoppas jag verkligen att han helt kom hem. Vi sa hejdå till varandra på kungsbackas station.
Men tack gode gud för fecebook, eller?
Nej usch, men i alla fall. Kollade om han hade kommit hem. Nu får man bara se vad som svaras, om det svaras.
Men ja, så bra var jag igår. Och visst mår man så bra :)

Idag har jag jobbat, var lite trött. Kom hem vid 3 i natt, men jag har mej bara själv att skylla. Nu är jag i alla fall hemma, och nu är det bara päsa i soffan eller sängen som gäller.
Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...