måndag 8 februari 2010

Galet trött

Skolan började med prov, ingen sovmorgon. Ig för tredje gången är ju den stora frågar. Gitarr lektion med bästaste David, underbart bäst. Helt klart det bästa :) Sång lektion med Lisa, ny låt. Blir nog mysigt.
Efter det blev det mat, efter det höll jag på att somna i trappan på väg upp till matten. Blev trött från ingenstans. Lite blev gjort. Satt i estet soffan på rasten och sedan höll jag helt på att somna på svenskan. Nickade nog till en gång.

Stack direkt till bussen efter skolan, hoppade på tåget och tog bussen hem. Nu har jag sovit i säkert 2-3 timmar. Skönt.
Resten av kvällen blir nog framför tvn. Har inget annat för mej.

Killen kom hem efter många om och men om ni ville veta. :)
Ka-thing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...