torsdag 4 februari 2010

Damm och elände ska bort!

Jösses, städar som en galning i mitt rum, känns skönt som bara den. Får lämna rummet som det är nu bara, känns inte lika skönt att vakna upp i ett halv stökigt rum, men sedan blir det ju fint :)
Det är ju så jobbigt att ta tag i saker som man har påbörjat men inte slutfört. Så är det för mej i alla fall.
Pappa har tagit hand om tvätten, kanske kilar jag ner och tar det sista.
Tänkte sätta mej ner nu, äta en god kvällsmat, youghurt med banan och äpple i siktar jag på. Mumma.

Jag fattar inte vilken jävla städ mani jag fick idag, helt sinnes. Händer ju aldrig. Städade med ljus, rökelse och musik. Kanske var det de som höll mej kvar. Jag är fascinerad av mej själv. Hejja mej ibland!

Men ja, kvällsmat får det bli. Imon blir det Historia och Svenska, sedan hem till mammsen som sagt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...